woensdag 27 juni 2012

Crash - Part 3


Als ik een paar dagen later het ziekenhuis verliet, wist ik het nog niet zeker. Was het nu Louis of niet? Waarom zou hij erover liegen? Thuis had mijn moeder alle kranten en tijdschriften bijgehouden waar iets in stond van het ongeval. Ik las ze allemaal aangezien ik toch nog niet naar school moest. Overal stond er iets anders. Je had een krant die een gans complot had bedacht er rond en zei dat het allemaal opgezet spel was. De magazines dachten dan weer dat het niet waar was maar toch nog twijfelde. Ik kon er niks uit opmaken, ik moest het zelf maar uitpluizen. “Emily, please clean up your bag from the hospital!” roept mijn moeder naar me. Tegen mijn zin pakte ik de zak en slenterde naar mijn kamer. De zak smijt ik gewoon in de verste hoek en ik zet me achter mijn laptop. Op het internet probeerde ik weer uit te pluizen wat er echt gebeurt was. Veel wijzer werd ik er niet van, integendeel ik was nog meer verward. Ik moest het hem gewoon nog is vragen maar hoe? Dan flitst de ontmoeting met de jongens door mijn hoofd. Natuurlijk, de vrije kaarten. Er was volgende week een optreden van hun, daar kon ik het hem nog is vragen. Een week later stond ik vrij zenuwachtig te wachten in de backstage met Saar. Mijn been lag nog altijd in het gips dus moest ze mij met het ene en het andere wachten. “I think it’s the best to sit down while waiting, jus saying” zegt Saar. “I’m okay, really” zeg ik geïrriteerd want dat is al de 5de keer dat ze dat zegt. De muziek sterft weg en de jongens draaien de hoek om. Verrast kijken ze mij en Saar aan. “Didn’t expect you so early” lacht Niall. “Well uhm we would like to give you a hug but I think we are going to shower first… So see you later” zegt Harry. Ik kan maar heel even een blik opvangen van Louis. Daarna moet ik weer lang wachten. Een voor een komen ze uit de kleedkamers, frisgewassen. Louis is als eerste om mij te knuffelen. “Please, be carefull. My ribs are not healed yet” zeg ik vlug. Rustig pakt Louis me vast en geeft me een knuffel. Nu of nooit… “Can I have a talk with you?” fluister ik in zijn oor. “Sure no problem. Wait a sec” zegt Louis en verdwijnt. De andere houden me nog bezig tot als Louis weer verschijnt. “Can we have that talk later? We need to get back to the bus. I’m sorry” zegt Louis en neemt afscheid. “Euhm okay sure” “Come’on guys, we need to get back on the bus before it leaves without us” zegt Louis. Liam, Niall, Zayn & Harry, die nog niet van plan waren om te vertrekken, kijken hem maar raar aan en zetten hun dan pas recht. “Next time he’ll talk to you” zegt Saar en geeft me een schouderklopje. “I just want to know the thruth is and it needs to come out of his mouth” zeg ik wanneer ik nog een laatste glimp opvang van Louis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten