zondag 23 december 2012

Unexpected - Part 3


“Yeah?” klonk er. Zijn stem had iets gerustellend in zich. “ Uhm I’m the girl from upstairs and… It’s quite embarrassing… I kind of forgot my keys, can you let me in?” zeg ik in de microfoon. Weldra volgde er een ‘sure’ en begon de deur te zoemen. Hij stond al in het deurgat als ik binnenkwam. “Okay, this is a stupid way to meet” zucht ik. “Haha, yeah it is. Come in, I have the phone number of the owner. I’ll call him” zegt hij en laat me binnen. Ik kijk een wat rond in zijn appartement als hij de eigenaar belt. Het is veel luxueuzer ingericht en aan de muren hangen een paar gouden platen. Ook een gitaarcollectie en awards staan mooi te blinken. “I guess you know me by seeing all of this” zegt er een stem ineens achter mij, ik verschoot. “ Still I’m going to introduce myself. Niall Horan, member of One Direction. Nice to meet you!” lacht hij aanstekelijk. “Sarah from Belgium, not a member of One Direction” grap ik. We zetten ons in de zetel en zeveren nog  verder. Raar, ik voelde mij bij hem direct thuis en het was precies of we elkaar al jaren kende. “ I need to ask you this. Fan or not? Because you’re not really fangirling or scream but you are the perfect age so…” “Perfect age? How old do you think I am.” lach ik “Well, I’ve got something to confess. I’m probably not fangirling because I still don’t believe you are actually my neighbor. So to answer your question, yes I am a fan but not as crazy as other could be.” Er verschijnt een nog grotere glimlach op zijn gezicht.” What’s your favorite song from Take me home?” “Uhm that’s difficult… Magic? I don’t know, they’re all so good.”  De tijd gaat veel te rap voorbij. Plots word er gebeld aan de deur. De eigenaar geeft me de reservesleutel zodat ik mijn appartement binnenkan en mijn sleutels kan halen. Daarna wil ik de sleutels  teruggeven maar de eigenaar weigert ze terug aan te pakken. “You need to hide that somewhere or give it to someone you trust” zegt hij. Verstoppen was geen goed idee want ik kon het vergeten waar het lag of het kon gestolen worden. De 2de optie was ook niet echt ideaal aangezien ik hier niemand kende buiten mijn collega’s en… Niall. Hij kwam er op het juiste moment bijstaan en ik lacht naar hem. “Okay, uhm why are you looking at me like that?” 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten