donderdag 27 december 2012

Unexpected - part 6


Tegen mijn ouders zeggen dat ik niet zou kunnen komen, was heel moeilijk maar ze begrepen het. Van mijn werkgeefster mocht ik thuisblijven voor een paar daagjes. Die dagen was Niall heel attent voor me. Ik kon me geen betere buur voorstellen. De avond van zijn house warming party ben ik bij hem iets vroeger dan alle andere zodat ik hem nog kan helpen. Ik help hem nog dingen verzetten, hapjes bovenhalen en drank koel zetten. Daarna neem ik vlug een douche en maak ik me klaar. Eindelijk kon ik eens een kleedje aandoen. Als ik terug beneden ben,  is er al volk. “Sarah, looking good. Come in!” lacht Niall. Ik herken vele mensen zoals de rest van One Direction en hun lieven. “Everyone this is Sarah, my neighbor from upstairs!” roept Niall tegen iedereen. Iedereen kijkt en mijn wangen krijgen een rood kleurtje. Liam, Harry, Louis en Zayn zijn het rapst bij mij. “So you’re the Sarah?” vraagt Louis. “I guess so…” “Nice to finally meet you” zegt Liam vriendelijk en geeft me direct een kus op mijn wang. “Yeah, Niall talks about you a lot” lacht Harry en begroet me ook. “Talks about me? A lot?” “Yup, the things you guys do and stuff” legt Zayn verder uit. “Ahh like that, he’s nice…” zeg ik wanneer ik Niall met mijn ogen volg. Als de jongens weglopen, ga ik iets halen voor te drinken. Niet veel later heb ik weer gezelschap. “Hye, I’m Nelly. One of Niall’s old friends” “Oh hello, Nelly. Nice to meet you” “So how is it to have Niall as neighbor?” “Fun, we do a lot of things together. We’re very good friends.” “Ah I see, excuse me I’m going to talk with some friends over there. It was nice talking to you” lacht ze me nog toe en verdwijnt. Juist op dat moment duikt Niall naast me op. “Having a good time?” “Yeah sure, met a few interesting people” lach ik. “Niall! You’re needed!” wordt er geroepen. Blijkbaar hadden ze aan de jongens gevraagd om Little things te zingen. Niall pakt zijn gitaar en iedereen troept samen rondom hen. Ik blijf op een afstand staan, door het verhoogje kan ik alles perfect zien. Het is muisstil gedurende het hele liedje. Wanneer het aan Niall is, kijkt hij mij richting uit en blijft in mijn ogen kijken tot als hij gedaan heeft. Ik kreeg er maar een raar gevoel van. In het groepje dat rond getroept is rond hun, zie ik Nelly lachen naar mij maar vraag mij niet waarom. Na een paar uurtjes wordt het feestje voorgezet in een of andere club. Ik amuseer me te pletter en denk totaal niet aan wat er vroeger deze week is gebeurt. Vroeg op de ochtend keren Niall en ik huiswaarts. Beiden een beetje in de wind lopen we zijn appartement binnen en ploffen in de zetel. “Nice party” “Yeah, totally” zeggen we nog maar niet veel later wordt het zwart voor mijn ogen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten