dinsdag 8 mei 2012

Gestrand - Part 10


Ik wilde nog mijn gsm pakken maar als ik me omdraaide snapte ik het. Allemaal opgezet spel. Liam staan nonchalant tegen de rand te leunen en zegt: “Nice T-shirt” Ik moet verlegen lachen. “So it was a plan?” vraag ik. “What plan? I don’t know from anything” lacht Liam schijnheilig. Als ik in zijn ogen kijk, krijg ik het meest fantastisch gevoel ooit. Ook al staan we elk aan een kant van de bol, het voelt alsof we dicht bij mekaar staan. “I’ve heard what you yelled at me, back in Belgium” begint Liam. Ik krijg kippenvel als hij naar mij komt lopen. “Maybe it felt like I was going to leave you but actually I went back for you. I’d to take care of some things” vervolgt hij. “Things?” Ondertussen stond hij in het midden van de bol. “Yeah, things. I told Danielle it wasn’t working again and we broke up. After that I arranged this so I could have this talk. Your friend was so friendly to help” lacht hij. Oh god, hij is zo schattig als hij lacht. Ineens besef ik dat ik gewoon al een paar minuten naar hem aan het staren ben. Hij heeft dat natuurlijk door en trekt maar een raar gezicht. Ik kan me niet inhouden. Ik krijg een lachbeu. “Come here” zegt Liam met een knuffelgebaar als hij dichter bij mij staat. Ik val letterlijk in zijn armen doordat ik bijna op de grond lig van het lachen. Wanneer hij zij armen rond mij slaat, houd het op en maakt plaats voor andere gevoelens. “You’re cute when you are laughing like that” fluisterd hij in mijn oor. Ik duik weg in zijn T-shirt omdat ik mijn rode wangen voel opkomen. Terwijl maak ik er gebruik van om is aan hem te ruiken. Hij ruikt overheerlijk en ik val bijna is zwijm. Liam kucht wanneer ik net iets te lang in zijn T-shirt zit. Ik kijk naar boven en lach weer. Mijn ogen blijven vastgeplakt aan de zijne. Met zijn prachtige bruine ogen kijkt hij diep in de mijne. Zonder te weten dat onze gezichten dichter en dichter komen, waan ik me in de 7de hemel. Tot Liam me wakker kust. “You wanted to know why I’ve to thank you for that kiss? Well, you made me feel again. I didn’t feel anything like that before. Danielle was my first real girlfriend for a long time but time after time I started to feel less. When you kissed me, something exploded. I was so confused then.” legt hij uit. Maar ik hoor de helft niet omdat ik nog verdoofd ben. Gelukzalig kijk ik naar het uitzicht. Niet veel later voel ik Liam’s handen opzoek naar de mijne. “What are we going to when we’re out of this?” vraag ik hem. “I’ve got a disguise so they don’t recognize you” zegt hij wanneer hij zijn tas pakt en er vermommingen uithaalt. Ik krijg van hem een muts, voor mijn haar, en een zonnebril. “We’ve to do like we’re friends okay?”zegt hij nog voor we de bol uitstappen. Als vrienden stappen we naar een auto, ik stap eerst in want Liam word nog tegengehouden voor foto’s. Het duurt wel eer hij de auto instapt. “Phew I hope they didn’t reconised you” zucht hij. Ik merk ineens op dat ik mijn vermomming nog op heb. Liam lacht en pakt de muts&zonnebril liefdevol van mijn hoofd. Nadat die verwijderd zijn, kan ik niet weerstaan om hem te kussen. “I hope I never lose this feeling” lacht hij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten