zaterdag 18 augustus 2012

The wedding - Part 6


Mijn verveelde blik maakt direct plaats voor een glimlach. “Zayn?” “Shhhtt, they may not reconise me” lacht Zayn me aan vanonder zijn zonnebril en muts. “What are you doing here?” vragen we tegelijkertijd. “Oh you first” “No no, ladies first” “Well my dad decided to explore some more of England, starting with Londen. You?” “Need to record some extra songs for the album in the studio some streets away. Was getting some starbucks for the guys and then I saw someone that looked like you. The rest you know” “How did reconise me?” “I just simply didn’t forget you” flirt Zayn. “Britt! We gaan door!” roept mijn moeder en sluit zich terug aan de groep. “I need to go”zucht ik. “Me too, I think the guys don’t like to have cold coffee. When can I see you again?” “Euhm euhm” Ik wil naar mijn gsm grijpen maar die zit in de rugzak van mijn vader. Tegelijkertijd zie ik dat de groep afslaat, een andere straat in. “I stay at … hotel, close to trafalgar square. Room 125!” roep ik hem toe als ik de groep achtervolg. Gauw kijk ik hem nog is aan voordat ik de straat insla. Gelukkig waren ze nog niet ver en ben ik rap bij hun. “Wie was dat?” vraagt mijn moeder streng. “Oh iemand die dacht dat ik de weg wist naar een of ander gelegenheid” lieg ik. Ik moet zeggen met mijn blazer en gele broek, zie ik er niet echt uit als een toerist. Op de terugweg naar het hotel, denk ik aan mijn toevallige ontmoeting met Zayn vandaag. Ik had gedacht dat ik hem niet meer ging zien na het feest. Blijkbaar was hij me nog niet vergeten en zijn flirtgedrag ook niet. “Je moeder en ik gaan nog is het stad in vanavond, kom je mee?” vraagt mijn vader aan het avondeten. “Nee, dankje. Ik heb al genoeg gelopen vandaag” antwoord ik. Dus na het avondeten splitsen onze wegen, zij het stad in en ik naar mijn kamer. Voor ik het bed induik, verdiep ik me in mijn boek. Daarna maak ik me klaar om te gaan slapen. Tanden poetsen, pyjama aandoen… Je kent het ritueel wel. Ik geniet nog even van het uitzicht voor ik de gordijnen toeschuif. Eigenlijk was ik niet moe van vandaag, ik had gewoon geen zin meer om weer een wat rond te zien. Ik kan dan ook niet echt in slaap geraken aangezien ik toch niet moe ben. Daarom kruip ik terug uit mijn bed en sla mijn boek weer open. Het was ongeveer 23u en er klopte iemand op de deur. Wie klopt er in hemelsnaam op iemands deur om 23u?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten