zaterdag 18 augustus 2012

The wedding - Part 7

Op mijn pantoffels slof ik naar de deur. Zonder door het gaatje te piepen, steek ik mijn hoofd door de deur. “Owh I hope I didn’t wake you. Work in the studio lasted longer than I thought. Maybe we can drink something in the bar downstairs?” zegt Zayn. “If you wait, I can change” lach ik en sla de deur terug dicht. 5minuten later loop ik de kamer uit. We zeggen niets tegen elkaar op de weg naar beneden. “Don’t you think the press will see us?” vraag ik om de stilte doorbreken. “No, they don’t expect me to sit in a bar in a hotel. And if they find us, we’ll have to call it a day” zegt Zayn en we komen aan aan de bar. Het is er redelijk rustig. We installeren ons uit het zicht van de ingang aan de bar. “Actually, I don’t know your name yet” “Oh it’s Britt” “That doesn’t sound familiar here” “No, I’m not from here. I’m Belgian.” “And you’re family of Sarah?” “Yeah, let’s call it far family.” “I thought you weren’t from here, with that cute accent” Ik moet weer verlegen lachen en drink een wat van mijn drankje. “You know what’s weird?” “No, tell me” “Normally I’m quiet and shy but with you… I don’t know, it’s a whole other me. I talk more and I’m even flirting, which I don’t do lots” Ik kijk even rond of niemand naar ons zit te zien ofzo en dan zie ik mijn ouders passeren. Ik duik weg zodat ze mij niet zien want ze staan nog even te twijfelen om iets te drinken in de bar. Gelukkig gaan ze door maar dan krijg ik schrik dat ze mij willen controleren. “What’s wrong?” vraagt Zayn als hij ziet dat ik haastig mijn drankje op drink. “ I think it’s best to go back to my room” “What? Did you spot paparazzi?” “ Nonono, I saw that my parents came back. They might go and check if I’m still in my room so…” Ik zet mijn leeg glas op de bar. “It was nice talking to you” zeg ik en geef hem een kus op de wang. Ik kijk eerst of de kust veilig is en loop dan naar de lift, die lang op zich laat wachten. “Uhm you forgot something” hoor ik Zayn achter mij zeggen. Hij legt mijn gsm in mijn handen. “ I put my phonenumber in it just in case” knipoogt hij. “Oh thanks” zeg ik en draai me weer om. Nog voor ik de lift kan instappen pakt Zayn mijn hand terug vast en trekt mij tot bij hem. Net zoals op het feest zijn onze hoofden niet zo ver van elkaar verwijderd maar deze keer heeft Zayn geen haast en drukt zijn lippen op de mijne. Juist dan gaat de lift open en ik loop erin. Zayn blijft staan tot als de deuren zich sluiten. Mijn gsm, die in mijn handen ligt, trilt. “It was nice talking to you too” zegt het smsje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten