vrijdag 30 december 2011

De uitwisseling - PART 4

Bezoek konden we niet meer krijgen, de bezoekuren waren gedaan. Er verscheen niemand minder dan een bekende krullebol in de kamer. “Euhm Hye” zegt Harry “Normally I can’t visit you girls but I’m an exeption” “H-hye” proberen we er allebei uit te krijgen. “Owh Caithlyn, you don’t mind I’ve babysitted your dog for a few hours?” zegt Harry en haalt Jack Wills tevoorschijn. “WHAT?! y-you… Thank you.” zegt Caithlyn. Ik ben opgelucht dat er niks met Jack Wills is. Harry draait zich om en komt mijn kant uit. “And you are…?” vraagt hij. “Nel, I’m from Belgium. Schoolproject” antwoord ik. “Belgium, damn. Sorry for ruin it” zegt hij. “It’s okay” zeg ik. “Well I’m going now. I guess I’ve to take Jack Wills back home. I’ll see you girls this Saturday?” zegt Harry. “What? You’re coming?” vraagt Caithlyn verbaast. “Yeah I’m till Sunday here so…” “If we may we’ll come so then we’ll see you there” zegt Caithlyn en Harry loopt de kamer uit. Caithlyn en ik willen gans het ziekenhuis bijeenroepen maar we doen het niet. De volgende dag lopen we het ziekenhuis uit. Maar van lopen komt er niet veel van in huis. Zeg maar meer strompelen. Ik zit met mijn been in het gips en Caitlyn met haar enkel in het verband. “Mum, can we please go to the Halloween party Saturday? Please please!” vraagt Caithlyn. “Owh no girls, you gonna stay home till you’re better” zegt Suzy en ze doe ons naar huis. We zijn thuis en er is geen spoor van Jack Wills. “Mum were is Jack Wills?” “I don’t know dear he didn’t came home yet.” zegt Suzy ongerust. We strompelen naar Caithlyn haar kamer. Na een kwartier word er gebeld en we worden naar beneden geroepen. “Hye girls” zegt Harry als we eindelijk beneden zijn geraakt. “I see you’re better all ready” grijnst hij “I’ve brought Jack Wills back.” “Thank you” zegt Caithlyn. We lopen (strompelen) naar de tuin en daar is het een blij weerzien met Jack Wills. “So you girls are coming Saturday?” vraagt hij. “No, mum say we can’t go” zegt Caithlyn teleurstellend. “Yeah what do you want?” zeg ik “Have you seen how we walk now? What would it be as we’ve to dance?” “Can’t be bad” lacht Harry en hij verdwijnt in huis. Later komt hij terug, “Well that’s fixed” zegt hij opgewekt. “What is fixed?” vraagt ik. “You girls can party Saturday. I told your mum i’ll take care of you 2 girls.” zegt hij “You can hug me now if you want” “What? thank you!” zegt Caithlyn en knuffelt Harry. Ik? Ik niet, ik kon niet echt bewegen. Harry had dat opgemerkt en kwam naar mij. “Sorry Nel, didn’t see you couldn’t move” lacht hij en geeft me een knuffel. “See you girls Saturday!” zegt hij en hij is weg. De volgende dagen vliegen voorbij.  We gaan shoppen voor onze Halloween outfit, moeten nog is op controle… Eindelijk is het zaterdag. We maken ons klaar voor de halloweenparty, Ik en Caithlyn een tweelingheks. We hebben bijna hetzelfde aan, alleen ons haar en de shmink zijn anders. Ik heb ondertussen een steunverband gekregen in plaats van die gips. Nu kan ik meer bewegen. We zijn klaar nu nog wachten op onze chauffeur.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten