maandag 19 december 2011

Under the mistletoe - PART 4

“Euhm yeah I guess” probeer ik eruit te krijgen “You were that guy that helped me?” “Yes, I did” zegt Liam “do you want to drink something? I don’t like sitting there alone.” “I was just getting to my room but okay” Waw, hij vraagt  me iets te drinken. Vanbinnen was ik aan het flippen maar dat kon je aan de buitenkant niet zien. “What do you want?” vraagt hij wanneer we ons aan de bar installeren. “A coke will do it, thanks” antwoord ik. “So, I’m Liam Payne and you are…?” “Euhm Cato” Daar zat ik dan te trillen op de barkruk. “You’re the First girl that isn’t screaming in my face when they see me.” “Haha, believe me if I would do that the whole hotel hears it but I’m too shy to do that” Liam lacht zo mooi. OMG ik ben het gelukkigste meisje op aard. Ik drink van mijn cola en wil dan iets zeggen maar Liam ook. We lachen. “You First” zegt hij daarna. “Well, I don’t get it why you guys are here” zeg ik “is it just a time-out or for fun?” “Well the 2, a little time out before we start again with touring” zegt hij. Daarna zetten we ons bij het haardvuur en praten de hele avond vol. Van waar ik kom tot hoe hij zich nu voelt met beroemd te zijn. Het is middernacht. “It’s better that I’m gonna get some sleep, otherwise I’ll be a ghost tommorow” zeg ik. “Yeah you’re right. It was a pleasure meeting you and talk with you. I will see you around then.” “Bye, goodnight” zeg ik en draai me om. “Euhm Cato can I get a goodnight-hug from you?” vraagt Liam me opeens. Met trillende handjes ga ik terug en geef ik Liam een knuffel. “You don’t have to shake like that, haha. You’re just giving me a hug” zegt Liam en knipoogt me nog na. Wanneer ik in de kamer komt, flip ik echt dat het niet normaal is. Springen, bijna de muren oplopen, willen gillen maar het niet doen omdat ik de andere niet wil wakker maken… Die nacht slaap ik gewoon niet en om 8u sta ik al aan het ontbijt. Springlevend wacht ik op Emma, wat niet normaal is na een nachtje niet slapen. Als Emma na een halfuur eindelijk de eetzaal komt binnengelopen, bespring ik haar bijna. “Wow, springkonijn wat heb jij?” vraagt ze. “Ik ben het gelukkigste meisje on earth!” “Jaah dat zie ik wel. Maar wat is nu dan zo gebeurt dat je zo happy heeft gemaakt?” “Je raad het echt nooit! Liam heeft me gisteren gevraagd of ik iets zou willen drinken met hem en we hebben de hele avond nog zitten praten!” “WAT!? You’re kidding right?” “NOO I MEAN IT!” Iedereen in de eetzaal keken ons aan, verlegen zetten we ons terug aan de tafel. “Omg, waarom moest ik ook zo vroeg gaan slapen?” zegt Emma. Emma eet haar ontbijt op terwijl ik zit te wachten op haar. Als de boys binnen komen gelopen, draai ik me naar Emma “OMG Emma wat doe ik nu?” “Euhm niks?” zegt Emma bot. “Sorry maar ik kan er niet aan doen eh dat hij het aan mij gevraagt heeft” Ineens staat Emma op, zegt niks en loopt weg. Daar zit ik dan alleen aan de tafel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten