vrijdag 16 december 2011

Under the mistletoe - PART 1

“Vergeet niet iets mee te nemen voor je te amuseren eh!” roept ma. Morgen vertrekken we zoals de traditie het voorschrijft, met gans de familie op skivakantie naar Zwitserland. Elk jaar de week rond kerstmis. “Tuurlijk ma, ik heb hier echt al meer dan genoeg liggen” zeg ik. Met mijn 1Dboeken, 1Dmuziek en voor de rest nog een wat brol heb ik al meer dan genoeg. Nu alleen nog vroeg in bed gaan en terug vroeg opstaan. Ik kijk er voor het eerste jaar niet echt naar uit want nu moet ik mijn pagina een week missen en natuurlijk ook het nieuws over 1D. Maar jah een geweldig excuus is dat niet om thuis te blijven is het niet. De volgende dag loopt zoals altijd: vroeg opstaan, een ganse dag in de auto zitten en dan s’avonds super moe in het hotel toekomen. Dit jaar is het wel een wat speciaal want  het is een 5sterren hotel (meer dan we gewend zijn) Dat is omdat we de zoveelste keer gaan. “Zwembad, sauna … wat moet je nog meer hebben” zegt mijn broer. “Euhm skipistes misschien” zeg ik. Vermoeid kruip ik in mijn bed. De volgende ochtend aan het ontbijt voel ik me niet goed. “Ik blijf vandaag nog efjes van mijn skilatten denk ik, ik ben misselijk” zeg ik tegen mijn moeder. Veel ontbijt komt er niet in. Leuk begin om de vakantie te beginnen. Ineens komen er 5 jongens de eetzaal binnen gelopen, met daarnaast beren van venten. “Ahj wie zou da nu weeral zijn” zegt mijn broer vol enthousiasme. Dan vang ik een blik op van een blonde jongen die lijkt engels te praten. “Dat ga je toch nie menen eh! Dat is toch nie 1D!” “Phuh, ze is er 1ne dag van verwijderd en ze krijgt al waanverschijnselen” plaagt mijn broer me. Ik dacht echt Niall gezien te hebben of was ik verkeerd. Nu jaah hoe ga ik me nu een ganse dag bezighouden? “Computerzaal aanwezig, geen betaling nodig” Yes nu kan ik mijn pagina checken. Ondertussen stond iedereen van de familie al op de skilatten dus had ik vrij spel. Eens in de computerzaal, zie ik weer die beren van venten staan met hun zonnebrillen. Ik trek er mij niks van aan en ga gewoon aan een computer zitten. Facebook checken, pagina checken & chatten. Ineens een bekende lach. Ik kijk naar de hoek van waar het kwam en daar staan die 2 bodyguards. Neeh, dat kan toch niet Louis zijn? Nope Cato je bent aan het dromen. Dus ik doe rustig voort. Wanneer ik weg ga, zijn die 2 bodyguards ook weg. Eens in de kamer zet ik 1D op en begin mee te zingen en dansen. Een halfuur later voel ik me op en top. Het is tijd voor middageten dus ga ik naar eetzaal om te zien wat er te eten valt. Mhmh salade&pasta bar dat is meer als goed. Ik voel mijn bord goed en als het op  is zit ik vol. En daar zijn ze weer, de beren van venten. Ineens komt er een meisje van mijn leeftijd naast mij zitten, “weet je dat dat One Direction is?” vraagt ze. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten