zaterdag 31 december 2011

NIEUWJAARSSPECIAL De uitwisseling - PART 5&6

Er word aan de deur gebeld. We doen de deur open en zien een lijkbleke gast staan. “Hye I’m Harry Cullen. I’m here for the witches Caithlyn&Nel.” zegt Harry. Hij was helemaal wit gesminkt, had EdwardCullenachtige kleren aan en zijn haar was gestijld en rechtgezet. Je kon hem bijna niet herkennen met zijn kleine hannenkam en daar bij glinsterde hij nogal. We volgden hem naar de auto, , dezelfde auto die ons aangereden had. Ik slenterde naar de auto en slikte even. Daarna stapte ik in de auto. “I like your outfits.” zegt Harry “You’re ready to party in Halloween style?” “Yeah off course” zei Caithlyn. Aan dat antwoord was te horen dat ze een groot party beest was, ik niet echt. Laat staan dat ik kon dansen. We zijn er, we stappen uit en begeven ons naar de ingang. Nog nooit had ik zo iets gezien. Een echt spookdorp, krotten bij elkaar en daartussen feestende jongeren. Alsof Harry het gezien had welke blik ik trok, zei hij in mijn oor “Don’t be afraid. I’m here” Hij begeleide me naar de bar. Met mijn verband leek dansen zo ver weg. Caithlyn waren we onderweg kwijtgeraakt. “So what do you want to drink, my witch” vraagt hij. Oh my god zei hij nu juist my witch? “Cola thanks” zeg ik. “Glad my mum had much make-up. Nobody reconise me” lacht Harry. Ik drink van mijn Cola en zeg “I don’t think I’m gonna dance much” “What? you’re at a party! You have to dance” zegt Harry en trekt me van mijn stoel. We dansen, alle toch iets wat erop trekt, een paar liedjes lang. Ineens trekt Caithlyn me weg. “Hye Twinny, long time ago. Come’on lets meet more friends of mine!” roept ze en zeker een uur lang trekken we van de ene vriend naar de andere. Als ze me eindelijk loslaat ga ik terug aan de bar zitten. “Can I get a Cola please?” vraag ik aan de barman. “And a beer for me. I’ll pay” zegt er een bekende stem achter mij. “So what did you do when I was gone?” vraag ik aan Harry. “Wel Uhm dance and met some of my old buddies” legt Harry uit. Ik begin pijn te krijgen in mijn been. “Fancy a walk?” vraagt hij. “Yeah why not” zeg ik ookal doet mijn been zeer. We wandelen meer het dorp in. Weg van het feestgedruis. “You know, I use to play here when I was little. My mum didn’t approve that but didn’t listen to her” lacht hij. Ik begin meer en meer pijn te voel maar blijf doorlopen. De huizen kraken door de wind die erdoor blaast. Buiten dat is het akelig stil. Ineens steekt er een kat de straat over, een zwarte kat. Ik zie ze niet en struikel erover. Dat is natuurlijk de doodsteek voor mijn been. Ik krijg mega veel pijn dat nu echt niet meer te harden is. Met tranen in de ogen zeg ik: “Awh, my leg… it hurts so much” Harry buigt zich voorover en bekijkt me bezorgt aan. “Here let me help you. We’re going home” zegt hij en pakt me op. Ik veeg mij tranen weg. Als we bij de uitgang staan, belt Harry zijn chauffeur. “He’ll be here in a few minutes” zegt hij. Caithlyn komt af gelopen, met een bezorgde blik zegt ze “What’s going on?” “I fel again, my leg really hurts we’re going home” zeg ik haar. “And me? I have to go too?” vraagt ze aan harry. “No, if u want you can stay here. My driver will take you home whenever you want.” zegt Harry en zijn chauffeur komt aangereden.

 Eens weer thuis, draagt Harry me naar de deur. We bellen aan en Suzy komt opendoen. “Didn’t expect you… Owh no! What’s happend?” zegt ze wanneer ze ziet dat mijn make-up een beetje is uitgelopen en Harry me draagt. “Tripped over a cat. My leg hurts so much” zeg ik “Smartass, you can get her to her room if you want. I’m gonna get some ice” zegt ze en Harry draagt me naar boven. Wanneer hij me op mijn bed legt, is ze daar al met het ijs. “I’m going now, it’s my favorite thing on the TV” zegt ze en ze gaat weer weg. “Can I use the bathroom?” vraagt Harry. “Yeah off course.” zeg ik met de gedachte dat hij gewoon naar toilet ging. Een halfuur later komt Harry weer mijn kamer binnen. “That’s much beter. No more make-up and more curly hair” zegt hij. “Where’s Harry Cullen? And who are you?” grap ik. “Can you bring me to the bathroom? So I can do the same.” vraag ik aan Harry. “Sure” zegt hij wanneer hij me weer oppakt en afzet bij de badkamer. Nog een halfuur later legt hij me weer op bed. “Damn leg” vloek ik. “Owh pretty girls don’t swear” lacht hij “You’re much better without the make-up” ‘Thank you” zeg ik en ik begin vlindertjes te voelen. We beginnen te praten over vanalles. Ineens uit het niets begint Harry mij te kietelen. Wat tot rare poses leidt. Harry stopt met kietelen wanneer hij boven mij hangt en recht in mijn ogen kijkt. “Waw you’ve got beautifull eyes” zegt hij. Maar beneden klinkt er het geluid van een deur dat open gaat. Caithlyn was thuis. Harry haast zich van mijn bed en verstopt zich ergens. “You’re okay?” vraagt Caithlyn halfdronk. “Yeah I’m fine, got ice.” zegt ik en Caithlyn strompelt verder naar boven.. “Why do you need to do that?” vraag ik hem wanneer ik in mijn ogen wrijf. “Well, I don’t know” zegt hij en hij komt terug op het bed liggen. “how’s your leg?” vraagt hij. “Better but still it hurts” zeg ik. “Hmm Would it hurt when I give it a hug?” lacht Harry en hij pakt mijn been vast. “Well did it work?” vraagt hij nieuwsgierig. “To be honest I had more pain when you hugged it then I broke it.” lach ik. “Owh I’m sorry, I thought it would help” lacht hij terug. Ik begin te gapen en weer in mijn ogen te wrijven. “You can sleep if u want. Then I can go home” zegt hij. “Okay maybe that’s a good idea” zeg ik maar in plaats van dat hij weg zou gaan, blijft Harry op het bed liggen. Heel stilletjes legt hij mij hoofd in zijn armen en begint hij te zingen. Ik val in slaap en Harry blijft doorgaan met zingen. Als hij ziet dat ik echt vast slaap legt hij me rustig terug. Hij legt het deken over mij en zorgt dat ik warm lig. Voor hij vertrek schrijft hij nog een briefje, dat legt hij op mijn kussen. Dan kijkt hij nog 5 minuutjes naar dat meisje in het bed en vertrekt. Met de gedachte dat hij haar waarschijnlijk niet meer ging zien. De pijn in mijn been was weg, het was overtroffen door de vlinders in mijn buik.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten