zondag 25 december 2011

Under the mistletoe - PART 10

“Shit zegh, mijn pumps zijn nog bij hem” vloek ik wanneer we in de lift staan. “Oepsie, tjah nu moet hij zeker komen. Have a good night!” zegt Emma lachend en ze stapt de lift uit. Doordat fantastische plan van Emma heb ik nu meer zenuwen dan ooit gekregen. De kus van daarstraks stond op mijn netvlies gebrand. Ik had wel het ganse hotel kunnen bijeenroepen van geluk maar dat heb ik gelukkig niet gedaan. Ik plof op mijn bed denkend aan de beste avond van gans mijn leven. Hij zal pas morgen die schoenen komen geven, dacht ik en ga naar de badkamer om  me te ontsminken. Ik begin 1D te zingen (omdat dat het enigste is wat in me opkomt) “You’re insecure, don’t know what for. You’re turning heads when…” zing ik tot als er op de deur geklopt word. Zonder besef dat het Liam kan zijn roep ik: “Just enter, the door is unlocked. I’ll be there in 5 seconds” (in het engels dan ook nog) Daarna zing ik zelfs nog verder tot ik gedaan heb. Ik loop de kamer binnen en zie Liam staan. Mijn hart begint snel te slaan. “You can sing too? Dance, sing … What else?” grapt hij “You forgot your pumps. Here you go.” “Thanks” stammel ik en zet ze weg. “I’m not here alone for your pumps. I’ve got a little present for you. I saw it and I’d to buy it for you” en hij geeft me een klein rechthoekig verpakt doosje. Met trillende handen doe ik de strik los en de verpakking weg. Ik open het doosje en kan mijn ogen niet geloven. De mooiste zilveren armband die ik ooit had gezien, had hij voor mij gekocht. “Why did you bought that for me? It must have cost a fortune” vraag ik hem. Hij lacht en zegt: “Well It didn’t cost a fortune but I bought it for you cause you are an amazing girl. What you did with me, I can’t describe. The moments we were together was the best time of my vacation. You listened to me when I needed it, sometimes we had fun…” Hij pakt mijn handen vast. “You’re a beautifull girl and I just wanted to say that I like you. Very much I think. The kiss we had tonight it felt so right… Do I have the permission to kiss you again?” Ik knik, met de tranen in mijn ogen, ja en we kussen weer. Lang en zacht. Weer denk ik dat ik droom tot ik tot de vaststelling kom dat dit de realiteit is. Met zijn zachte handen veegt hij mijn gelukstranen weg. “You don’t have to cry, Darling” zegt hij. Hij knuffelt me en ik zeg: “Can you stay with me tonight?” “That was my plan” lacht hij “but I can go back to my room, if you want?” “ Uhm It think you better stay with me or else …” lach ik. De armband doet hij zorgvuldig en lief rond mijn arm. Het is donker in de kamer alleen het licht van de maan schijnt binnen. Mijn armband glittert in het licht. We zetten ons voor het raam, in het licht van de maan. We kijken naar de vele sterren in de lucht. “You’re as beautiful as all those stars” zegt hij. We kussen en knuffelen, opnieuw en opnieuw. “What about later?” vraag ik hem. “Don’t think about that, just enjoy the moments now” fluistert hij me in mijn oor. We leggen ons neer. “You can sleep if you want.” zegt Liam en kust me op de neus. En daar, als het gelukkigste meisje op gans de wereld, val ik in slaap. In de armen van mijn lief, Liam James Payne. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten