maandag 19 december 2011

Under the mistletoe - PART 5

Al slenterend ging ik naar mijn kamer. Ik voelde mij zo slecht en ik had niks gedaan. Waarom reageerde ze zo? Mijn ouders stonden waarschijnlijk weer op de skilatten maar ik had geen zin. Van de beste nacht naar een slechte dag. Er word aan mijn deur geklopt, ik slenter naar de deur en open ze. “Just wanted to check if everything is all right?” zegt Liam wanneer hij in de deuropening staat. “Wel you know, I don’t need your help or sympathy right now so…” en ik probeer de deur toe te doen maar Liam is sneller en steekt er zijn voet tussen. “What’s wrong, I saw you with your friend and…” “Would you please leave me alone, I want to be alone?” zeg ik en ik doe de deur dicht. Waar steekt hij zijn neus nu weeral in. Ik ging weer op mijn bed liggen en keek naar het plafond. Een half uur later word er weer geklopt. “Can I come in please? I’ve got someone for you here” zegt Liam. Met veel tegenzin open ik de deur en zie ik Emma staan. “heey, ik moet mij verontschuldigen van mijn gedrag daarstraks. Ik had niet zo moeten reageren, ik was jaloers. Het was totaal niet mijn bedoeling om je zo ‘down’ te krijgen. Liam heeft voorgesteld dat hij met ons zou willen skiën alle hij snowboarden, wij skiën. Goed idee of iets anders?” Ik knuffel Emma en zeg: “jaah, het is goed. Ga je nu maar klaarmaken ik kom af.” Liam, die niks had verstaan van onze conversatie, staat er nog altijd. “So now it’s okay to talk to you?” vraagt hij. “Yeah I’m sorry for my reaction earlier but…” maar Liam snijdt me af. “No problem, you know if there’s something you want to tell me. You can always find me for that. Now can I go change my clothes cause I don’t think I’m gonna go like this” lacht hij en geeft me nog een knuffel. 5minuten later sta ik samen met Emma in de lobby en vraag ik nieuwsgierig wat liam heeft uitgestoken. “wel, hij stond ineens aan mijn deur te zeggen dat je je slecht voelde en hij er iets aan wilde doen. Dus stelde ik voor om het gaan uit te praten en hij voegde daaraan toe dat hij eigenlijk van plan was om je mee te vragen om te gaan skiën.” Zo zit dat dus. “And girls are we ready to go?” vraagt Liam wanneer hij zijn handen op onze schouders legt. Ik krijg een raar gevoel, iets dat ik nog niet eerder heb gevoelt en ik begin verlegen te doen. Wat is dat nu weer dat gevoel? Ik probeer zo normaal mogelijk naar hem te kijken maar het lukt niet. Wanneer we in de lift zitten en Liam kijkt effen weg, krijg ik een por in mijn zij. “Je doet zo raar, alles in orde?” fluistert Emma in mijn oor. “Ja hoor maak je geen zorgen” zeg ik hoewel ik me wel zorgen maakte. Verliefd zijn neeh dat meen je niet. “So girls, what are we gonna do today? The heavy?” vraagt Liam als we boven zijn. “Euhm yeah the heavy ones are all right, you don’t think we’re pussies?” probeert Emma stoer te doen. “Owkaay this way, follow me please!” roept Liam als hij vertrekt maar wij hebben amper onze ski’s aan. “Owh there you are grannies so slow that you are.” lacht Liam en we zijn weer weg. We amuseren ons echt rot en ik denk niet meer aan het gevoel dat ik daarstraks had. Het is middag en we hebben honger. “Let me pay your lunch” zegt Liam en we stappen een eetcafé binnen. “Look who there is! It’s Liam and his 2 girlfriends” grapt Louis. “Come and sit with us.” zegt Harry. En dus zo geschiedde dat Emma en ik onze lunch opaten met 1D. Iets dat we nooit zouden verwacht hebben. Dan heb je nog dat raar buikgevoel van me dat elke keer opflakkerde wanneer Liam in de buurt was.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten