vrijdag 13 april 2012

Little Bro - Part 4

Maar de meeting lijkt niet door te gaan in de gebouwen zelf. De secretaresse begeleid ons naar een chauffeur die op zijn beurt ons naar zijn auto begeleid. In een geblindeerd auto worden we weggevoerd. Op de een of andere manier voel ik me nu een vip. Ik denk aan hoe ik mijn hele kleerkast heb doorzocht naar de perfecte outfit. Hoeveel keer ik mijn haar heb opgestoken en dan weer los gelaten had. Uiteindelijk, na een uur, was ik klaar en ik zag eruit alsof een gewoon meisje. We worden binnengelaten in een soort van gezamenlijke living. Mijn broertje ploft direct in de zitzak en begint te prutsen aan alles. “Sam, we’re not home kid. Leave it alone!” zeg ik hem. Ik kijk door het raam en heb zicht op de binnenplaats waar ik Louis’s Porsche en Harry’s Land Rover ontdek. Ik knijp mezelf om te zien of het geen droom is. Ik schrik op wanneer ik geluid op de gang hoor, ze komen eraan. Ineens voel ik de zenuwen zo weer opkomen. Adem in, adem uit… “Hye, you made it!” lacht Louis. “Sure, why not?” lach ik terug en ik ontvang een knuffel van elk van hen. Alleen Harry, ik zoek achter hem in de kamer maar ik kan hem niet terugvinden. “Are you searching Harry? He’s at his room. He said he had some things to do” zegt Liam. Ik zet me in de zetel en kijk hoe de jongens zich amuseren met mijn broertje. Mijn handtas trilt tegen mijn been. Nieuwsgierig kijk ik naar mijn gsm, weer een bericht van dat onbekend nummer. “Please come out of that room and follow the marks” Ik sta op maar twijfel nog. “Owh do you have to go to the bathroom? It’s at the end on your right” zegt Niall. “Thanks” zeg ik en doe alsof ik naar toilet ga. Ik loop de gang op en zie overal pijlen. Ze leiden mij in de mega grote tuin, naar een plekje met een prachtig uitzicht. “I thought you might wanna see this” klinkt er achter mij. “Owh Harry thanks it’s beautiful.” “So what are the others doing?” vraag hij me wanneer hij me gebaart ook te gaan zitten. “Playstation and stuff. Nothing for me really. Why did you want us to come down here? I’m just wondering” “Your brother is amazingly entertaining and since you are his sister, you can come with him” “Haha okay than” lach ik en geniet verder van het uitzicht. “Come let’s see what they’re doing now before they think we’re doing thing we aren’t doing ” lacht hij. Hij pakt mijn hand vast en leid me terug naar de living. Raar maar waar, deze is verlaten. Nergens zijn ze te vinden. “Where are they? Where is Sam?” klink ik ongerust wanneer we ze na een paar uur nog niet gezien hebben. “ I don’t know, the guys don’t pick up their phones” zegt Harry. Als hij ziet dat ik een traan laat, pakt hij me vast. “No worries, there somewhere hanging out. They’ll comeback”

Geen opmerkingen:

Een reactie posten