dinsdag 17 april 2012

Little Bro - Part 7

Terug thuis plof ik op het bed. Onvoorstelbare keren had mijn gsm getrild. Ik weet niet of ik nu gebeld werd of dat het duizenden berichtjes waren. Wat ik wel weet dat het heel waarschijnlijk Harry was die zich afvroeg waarom ik niet afkwam of daar was. Mijn handen waren ondertussen niet meer zweterig dus pakte ik dan maar mijn gsm vast. 15 nieuwe berichten en 2 gemiste oproepen van Harry. Een voor een open ik ze en zoals gedacht vroeg hij waar ik bleef enzo. Om me een beetje af te leiden doe ik mijn oortjes in en zet de muziek lekker luid. Ook mijn ogen gaan dicht. Op een bepaald moment hoor ik kabaal. Ik doe mijn oortjes uit, zet me recht en loop naar de deur. Mijn moeder zal me geroepen hebben, ik zal is gaan zien. Ik wil mijn kamer uitlopen als ik op iemand bots. “Owh sorry mum, I was coming. I didn’t hear you ‘cau...” en daar stopt het. “Euhm that’s new… Do I look like her?” vraagt Harry. “Sssorry I thought she called me…” zeg ik afwezig. “Haha its owkaay” lacht hij “Why didn’t you came backstage? I thought you were planning that” “Oh totally forgotten” lach ik onschuldig. “Janthe! Can you go and take the dog for a walk?! roept mijn moeder. “Yeah mum sure, I’m coming.” roep ik terug. Ik ga terug mijn kamer in om mijn schoenen aan te doen en mijn jas te gaan halen. Harry staat nog op dezelfde plek als daarstraks. “Well? Aren’t you coming with me?” vraag ik hem wanneer hij geen aanstalten maakt om mee te gaan. “If I may” zegt hij. Als we vertrekken worden we achtervolgt door 2 securityguards, voor het geval er iets misloopt. Harry loopt met een muts op en daarover een kap zodanig dat zijn krullen niet zichtbaar zijn. Een tijdje is het muisstil maar dan breekt Harry het ijs. “Sorry I need to ask this. What I did, was it wrong? You didn’t answer my texts or calls” “Euhm it was nice but I don’t like all that attention. I’m afraid for it since I was little. You couldn’t know that” leg ik uit. We komen aan het park en ik laat Jimmy, mijn hond, los. Ik zet me op het bankje vlakbij het grasveld en Harry komt effen naast me zitten. Daarna gaat hij op zoek naar een stok. “What’s the name of your dog?” vraagt hij me. “It’s Jimmy” “Jimmy!” roept Harry maar Jimmy reageert niet. “JIMMY! Here!” roep ik dan maar. Nu komt hij wel afgelopen. Voor de rest laat ik Harry doen. Jimmy speelt mee en Harry lijkt zich ook te amuseren. Ineens glijdt Harry uit op de natte grond en Jimmy gaat met zijn poten op hem staan. “Jimmy! Of!” commandeer ik hem en ik help Harry recht. Als ik hem rechttrek, trek ik net iets te hard en onze neuzen staan maar enkele millimeters van elkaar. Er is even een aarzeling maar Harry kust me. Jimmy blaft omdat we niet met hem voortspelen. “Haha Jimmy is protesting” lach ik. Harry pakt de stok uit mijn handen en smijt de stok zo hard mogelijk weg. Uiteindelijk belandt die in de vijver van het park en we besluiten om terug huiswaarts te keren. Harry wordt opgehaald aan de ingang van het park en geeft me nog een knuffel en kus. Alleen loop ik terug naar huis. Nadat ik Jimmy weer in zijn hok heb gestoken, zet ik mijn computer aan en ga op twitter. Ik schrik want ik zie Harry en mij, op een foto, kussend…

Geen opmerkingen:

Een reactie posten