dinsdag 14 februari 2012

Valentijnsspecial: Deel 2 - Harry&Nel

“De trein naar Londen, vertrek op spoor 5 om 15u35” word er in het station omgeroepen. “Allé veel plezier eh!” zegt mijn moeder nog voor ik afscheid neemt. Het is misschien wel school maar 3daagjes kan/mocht  ik toch missen. Ik was superblij wanneer Harry me opbelde met het nieuws. Ik mocht voor Valentijn 3daagjes naar Harry en hij had het al met mijn ouders geregeld. Toen kon ik een gat in de lucht springen. Nu zit ik op de trein op weg naar hem. Megaberoemd en gegeerd maar mijn eigendom. Mijn vriendinnen weten het niet maar mijn ouders wel. Zo weinig mensen mochten er van weten. Caithlyn is nog altijd als een zusje voor me. In die 3 dagen ga ik haar waarschijnlijk ook weer eindelijk zien, dat hoop ik toch. Het was zolang geleden. Na een paar uurtjes kom ik aan en het is al donker. Ik word opgehaald en afgezet bij Harry. Ik ben nog niet aan de deur of hij gaat al open. Daar staat Harry met de grootste smile dat ik ooit gezien heb. Het was een paar weken geleden dat we elkaar gezien hebben dus we vlogen elkaar in de armen. Hij draagt me naar binnen en zet me lief neer. “Hye babe, missed you so much you can’t imagine” zegt hij poeslief. Ik ga alles uitpakken en Harry zet beneden alles klaar. We houden een mega-romantische filmavond. Met alles erop en eraan. Drank, chips, popcorn, kaarsjes, veel dvd’s en natuurlijk ook zakdoekjes. De films vliegen voorbij, niet normaal… Marley&me, Titanic, love actually. Als de laatste film afloopt probeer ik recht te staan maar ik ben stijf van in Harry’s armen te liggen zo’n paar uur. Harry lacht, kust me liefdevol en draagt me naar bed. Waar we nog effe van elkaar genieten en daarna in slaap vallen. De volgende ochtend is het ontbijt op bed. “What are we going to do today?” vraag ik nieuwsgierig. “Well what every girl likes” antwoord hij mysterieus. Als ik later uitstap uit de auto snap ik het al. Shoppen en waarschijnlijk op zijn kosten. Maar achter de hoek staat er nog een verassing. “Surprise!” roept Caithlyn megahard als ze om  het hoekje komt. Ik verschiet maar val daarna in haar armen. “Owh I missed you so much, sister” zeg ik. Samen met Caithlyn shop ik een ganse dag met Harry als achtervolger en keurder. Omdat ik er niet echt wilde van profiteren, koopte ik zo weinig mogelijk. Make-up, ketting, oorringen, parfum, topjes, kleedje, rokken en een broek. Dan moet ik afscheid nemen van Caithlyn, wat weer redelijk moeilijk is. We rijden terug naar Harry’s appartement. Waar ik van Harry me moet opkleden. Daarna rijden naar een duur restaurant. Waar Harry’s ouders al aan een tafel zitten. ‘Owh no” zeg ik zenuwachtig en ik knijp in Harry’s hand. “Don’t worry, they like you already, nel”zegt hij me om me gerust te stellen. Het is waar, ze hebben me graag en alles loopt vlot. We blijven nog effen zitten wanneer zijn ouders weggaan. Ineens schuift Harry me een doosje toe. Een wit kartonnen doosje met een rood lint. “No, Harry… Please don’t” panikeer ik. Harry lacht: “Just open it, you’ll see” Ik open het doosje en daar ligt een zilvere armband te glinsteren in het licht. “For you, so you can think about me the whole time. Something to remind you, you’re mine” zegt Harry wanneer hij het rond mijn pols doet. Het is echt wondermooi. Thuis weer, gaan we gezellig vroeg in ons bedje liggen. De volgende dag zijn we lekker lui en genieten we gewoon van elkaar. Als ik die avond weer op het perron sta, staan de tranen me in de ogen. Een kwartiertje eerder had Harry nog dit tegen mij gezegd en op een papiertje geschreven: “Never forget I’ll always think about you. I love you with my whole heart and will never let you go”

Geen opmerkingen:

Een reactie posten