woensdag 29 februari 2012

Vast - Part 4

Dat lift accident was nu al een paar maanden geleden. Ik werk dus nu al een paar maanden voor Syco en voor zover ik weet zijn ze redelijk tevreden over mij. Hoewel ik liever iets anders zou doen, blijf ik Richard helpen. Niall heb ik ondertussen nog maar een paar keer gezien. Heel kort, niet genoeg tijd om een praatje te slaan. Ik had ook mijn werk waar ik me op moest concentreren. Ik woon nu ook al een dikke maand in mijn eigen appartementje. “Don’t forget, One Direction is here in 2hours” zeg ik tegen Richard. Nu neem ik ook soms de trap ipv de lift. Niet dat ik een fobie heb, alleen het idee om daar weer in vast te zitten. Als ik zie dat ik alleen in de kopiekamer ben, begin ik een beetje te zingen. Ik heb gedaan en er klinkt geklap. Ik draai me om en zie tot mijn verbazing Niall staan. “Euhm aren’t you a little bit early. Meeting starts in a half hour” vraag ik hem. “Yeah you know, it was a little bit boring at home so I came early. And since the boys aren’t here I start to search you. I’ve recognized your voice in here and found you” zegt Niall. Ik klem de kopiĆ«n tegen mijn lichaam en loop naar de vergaderzaal. Niall achtervolgt mij en bekijkt me de hele tijd wanneer ik de zaal klaarzet. “So how’s my liftbuddie?” lacht Niall als ik gedaan heb. “All right I guess…” zeg ik “I’ve got to warn Richard you’re here already” en loop de zaal uit. Ik heb schrik dat ik buitengegooit word als ik iets begin met Niall. Ik negeer hem maar hij is zo lief. Het is ook moeilijk om niet verliefd te worden maar dat is een beetje te laat denk ik. Samen met Richard kom ik terug en de andere zijn ondertussen al gearriveerd. Het word een meeting zoals anders. Ik kijk effen naar Niall die het direct door heeft. Als niemand het ziet trekt hij een gekke bek en ik moet me inhouden om te lachen. Later nemen we afscheid en ga ik naar Richards bureau om te zeggen dat ik vertrek. “You can’t go now already. Come with me” zegt Richard. We stappen de lift in en we stappen er terug uit in een van de bovenste verdiepingen. “Is Simon in his office?” vraagt Richard aan iemand. Ik volg hem in een groot bureau. “Ah Richard welcome!” zegt Simon wanneer hij komt binnengelopen. Ik sta in het bureau van de Simon Cowell. “So this is Jamie, the girl I’ve been talking about” zegt Richard. “Hello Jamie, you can sit down. Richard told me that you’re really working hard. So since everyone is happy about you even One Direction and the manager of 1D needs some extra hands. You’re interested to be a asistent of their manager?” vraagt Simon. “Wow euhm… That’s a really a big step you know” twijfel ik. “Me and Simon think you can take that step. You worked for it” zegt Richard om me te steunen. “It’s a once in a lifetime chance” zegt Simon er nog bij. “ I don’t know but I like the offer. I wanna try” zeg  ik. “Well congratulations Jamie, you’ve got yourself a big promotion. Can you come to Syco tomorrow to discuss everything?” zegt Simon. “Sure” en ik verlaat Simon’s bureau. Richard blijft achter en ik stap alleen in de lift. Wanneer de liftdeur sluit ga ik zot. Ik kan het niet geloven. Morgen staat hier een assistent van de manager van 1D en haar naam is Jamie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten