donderdag 1 maart 2012

Vast - Part 5

De volgende ochtend kan ik niet wachten om met mijn nieuwe job te beginnen. Gisterenavond had ik iedereen opgebelt om het te vertellen. Zo blij was ik. Ik ontmoet mijn nieuwe baas en de manager van One Direction. Hij legt me alles uit dat ik moet weten. Ik ga niet meer zoveel in de kantoren van Syco zijn en als de boys weg moeten dan moet ik mee. Ik ben trouwens een fervente directioner geworden. Opeens vraagt hij waar ik woon. “But that’s too much miles away from the boys. You need to get closer. We’ll arrange something new for you” antwoord hij nadat ik hem gezegd heb waar ik woon. “Wow is it that late. I promised them to be there in a half hour. Come’on I want them to meet you” We rijden naar een groot appartementencomplex. Als we binnen in een soort van gezamelijke living zijn, belt hij naar de boys. Ik zit op de sofa een beetje zenuwachtig te wezen om hun reactie. Vooral die van Niall, nu dat ik voor hem ga werken zijn we veel meer bij elkaar. Ik hoor kabaal van voeten die af de trap komen en stemmen. Ik sta recht want de manager doet teken dat ik bij hem moet komen. Ik kan zo van hun gezichten aflezen dat ze zich afvragen wat ik hier doe. Alleen bij Niall staat er een big smile. “Guys, I want you to meet Jamie” “But we know Jamie already, from Richard.” zegt Harry en komt me begroeten. “Well what you don’t know is that Demi quit and Jamie’s gonna replace her” “I hope it’s gonna work with you guys” zeg ik. “It will be fun guaranteed probably” lacht Louis. “Jamie, can you stay here? I need to go now and you could use some time to spend with the boys”  zegt de manager ineens en hij is weg. “So…” zeg ik omdat ik niet wil dat er een stilte komt. “You can tell a little bit about you” lacht Zayn. Dus begin ik maar te vertellen. Ze krijgen een verbaasde blik als ik zeg dat ik van BelgiĆ« ben. “You can talk pretty good english for beeing belgian” zegt Harry. Als ik doorvertel, zie ik dat Niall gewoon naar mij blijft kijken. Louis had het ook blijkbaar gezien en grapte door zijn hand voor Niall zijn ogen te doen. Voor de rest maken we nog een wat plezier. Weer zit ik te denken hoeveel meisjes er nu niet op mij zouden jaloers zijn maar mijn job is mijn job. De manager komt terug en gooit een sleutel in mijn handen. “From your new appartement upstairs” lacht hij. “Wait a minute! Am I getting an apartment here in this building?” vraag ik verbaast. “Yeah there was nothing available in the area and we’ve got an apartment standing empty here so you can use it without paying something” legt de manager uit. “What?! That’s amazing” zeg ik en vlieg de manager rond de nek, die zich niet zo gemakkelijk voelde. “Heey! Can’t we get a hug?” lachen de boys. “Off course you can” lach ik en geef hen 1 per 1 een knuffel. Bij Niall doet het raar en een beetje langer. “the movers will pick you stuff up tommorow” zegt de manager nog “I’ve gotta go, Louis or Harry will bring you back ok?” “Yeah that’s all right” zeg ik en de manager gaat weg. De jongens vergezellen me naar het appartement. Ik ga naar binnen en verschiet van de grote van het appartement. Het is heel ruim en de spullen die erin staan lijken mij duur. “Wow, I’m gonna live inbetween the stars. Never thought that would happen” zeg ik blij met het gedacht dat de jongens er nog zouden staan. Ik draai me om en zie dat alle jongens al de benen hebben genomen. Ik doe het terug op slot en ga op zoek naar iemand die me wilt wegdoen. Harry stelt zich kandidaat. “I don’t wanna gossip but I think Niall likes you. He probably went to have a good talk with Simon about you” zegt Harry in de auto.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten