donderdag 15 maart 2012

Famous - Part 6

De week kon niet sneller voorbij gaan. Ik keek er echt naar uit. Aan Danielle had ik gewoon gezegd dat ik uitging met een jongen maar niet Zayn. We waren gaan shoppen voor de perfecte outfit. Ze bleef die avond ook effen voor mijn haar en make-up want daarmee was ik niet vertrouwd. Ik kon ze nog op tijd buitentrappen voordat mijn vervoer toeterde. Ik stap in de volledige geblindeerde SUV en Zayn geeft me een kus op de wang. “Hye, I’m afraid you got to do this on for the surprise” lacht hij als hij met een blinddoek staat te zwaaien. Ik stem toe en hij blinddoekt mij. Hij pakt mijn hand ook vast om mij gerust te stellen. Ik verschiet wel want ik ben dit niet gewent. Hij trekt aan mij arm als ik moet uitstappen. Ik wankel naar waar Zayn me leid. Danielle had me pumps aangemeten en ik had ze aangedaan omdat ze niet te hoog leken maar voor een beginner had ik beter moeten denken. “There you go!” zegt Zayn als hij mijn blinddoek afdoet. Geen romantisch diner met kaarsen of een cinema voor ons alleen maar een studio. “I’ve figured out that maybe you want to see this from the inside” zegt Zayn verlegen met zijn handen in zijn zakken. “Don’t look like I don’t like it. I love it!” lach ik naar hem. “Got us some snacks&drinks and if you want to sing I know everything about this thing” legt hij uit. Ik schop mijn pumps uit en wrijf over mijn voeten. Zayn lacht. Eerst heerst er een stilte maar dan raken we toch uiteindelijk aan de praat. Ik vraag hem eens niet one direction liedje te zingen gewoon om te weten hoe zijn stem is. Hij begint ‘just the way you are’ te zingen en kijkt me recht in de ogen. Ik voel me gevleid wanneer hij gedaan heeft. Ineens haalt hij een paar papieren boven. “These are some songs I wrote when I was free. I even made the music today here. I think you should sing it.” zegt hij. Ik pak de teksten aan en bestudeer ze. “I know they are stupid but I think you can make them better. Go to the microphone and put one of those headphones on.” zegt hij daarna. “What? You really want me to sing these?” vraag ik hem. “Yeah, just wanna hear it” lacht hij als hij de deur uitloopt. Ik ga bij de microfoon staan en zet een hoofdtelefoon. Zayn lijkt er nog niet te zijn dus oefen ik wat. Ik verschiet wanneer hij ineens iets door de microfoon zegt. Als te verwachten komt er een elektro-achtige beat door en ik hou me aan de tekst. Af en toe kijk ik naar Zayn ,die achter het raam zit, en dan steekt hij zijn duim op. Ik heb gedaan en zet mijn hoofdtelefoon weer af. “Thanks for doing that” zeg hij. “Can’t I hear it?” vraag ik waarop hij het CDtje bovenhaalt. Ik probeer het af te pakken maar het lukt me niet. Op een moment zijn onze hoofden niet ver van elkaar verwijderd. Zayn komt dichter en dichter. Natuurlijk deed hij dit om mij te kussen. Ik laat hem doen en we kussen. Kussen is de perfecte afleiding om de CD terug te pakken. Wanneer ik de CD te pakken heb hoor ik kabaal. Zayn pakt me vast en leid me naar buiten. De CD had ik onderweg laten vallen en de schoenen waren daar ook nog. Hij stopt me in de auto en geeft me een briefje. Als de SUV wegrijd doet hij nog het teken dat ik hem moet bellen. Nu zit ik hier schoon zonder schoenen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten