vrijdag 16 maart 2012

Famous - Part 7

Op mijn blote voeten trippel ik naar binnen. “Hoe was het, Frauke?” vraagt mijn moeder vanuit de living. “Goed, goed maar ik ga nu slapen ik ben moe” zeg ik en ren de trap op. Op mijn kamer haal ik het briefje van Zayn tevoorschijn. Ik tik de nummer op mijn gsm en bel ernaar. “Hye Zayn, it’s Frauke” zeg ik verlegen en ik frunnik aan mijn bloesje. Eerst hoor ik hem ergens stiller naartoe lopen. “Hye babe, I’m sorry but the boys came home. I could be there with you for hours.”zegt hij. “Euhm what about my shoes?” “Owh they disappeared to my room. Don’t worry they didn’t saw them.” “When I’ll be seeing you again? I hope soon” “It’s gonna be hard ‘cause we’ve got a pretty busy schedule. I’ll find a hole for you but I don’t know when.” “Owkaay I’m going to sleep” “Can you promise me one thing? Please don’t do all that make-up on next. You don’t have to hide your beauty.” “Fine, I’ll be myself the next time. Goodnight” “Goodnight, babe” Ik kruipte moe maar tevreden in mijn bed. De date was iets dat ik niet verwacht had. Het was anders dan de normale eerste date en dat maakte het zo speciaal. De wekker gaat vroeg af de volgende ochtend omdat ik mijn moeder had beloofd te gaan shoppen. We zijn al een paar uurtjes bezig als ik gebelt word. Het is Zayn dus zonder ik me af, ver weg van mijn moeder. “Hye, where are you at the moment?” vraagt hij. “Euhm at the mall in Bradford. Why?” “I don’t know how but Simon heard the CD from last night. He finds you a natural and wants to talk to you” “Owkaay and why are you calling me than instead of his secretary?” wilde ik nog vragen maar hij had al afgelegd. Een kwartiertje later zoeken 2 soorten bodyguards me op en verzoeken mij mee te gaan. Mijn moeder bekijkt me met een vragende blik maar alles gaat snel en ik roep haar toe dat ik het later ging uitleggen. Eens aangekomen in de kantoren word ik begeleid naar Simon’s kantoor. Zayn zit daar op een bank te wachten en veert recht als ik aankom. Hij geeft me een zoen op de wang en ik bekijk hem. “Sorry I don’t want them to know it yet” beantwoord hij mijn blik. Ik stap binnen in Simon’s grootse bureau en Simon gebaart om te gaan zitten. “So Frauke, Zayn told me he recorded this yesterday and that’s you singing right?”vraagt hij met de cd in de hand “Yeah I thinks so, I didn’t hear it yet” zeg ik waarop hij de CD in de stereo steekt en laat afspelen. Ik herken het beginstukje nog van gisteren maar sta perplex wanneer ik mijn eigen stem erop hoor zingen. Ik kon het haast niet geloven dat ik dat zong. “It’s a beautiful voice you’ve got there, we want you to do more songs that we could see what your opportunities are. I think Zayn’s got some songs you can sing. Can you come next week? Then you have a week to study them in.” “Fine by me” bedank ik Simon en neem afscheid. Als ik in de auto stap, stapt Zayn ook in en beveelt de chauffeur om naar zijn appartement te rijden. “Sorry forgot the songs there” lacht hij met een grijns. Waarschijnlijk met opzet. Wanneer we aankomen, moeten we zo snel mogelijk naar binnen. “You can wait here while I’ll go search them” zegt hij. Onrustig kijk ik over mijn schouders want ik heb schrik dat ik gezien zou worden door de andere jongens. Zayn blijft lang weg dus ga ik naar binnen. Zayn was niet aan het zoeken naar de teksten maar wou me verassen met een diner. “Oops haha, so I thought you wouldn’t mind this as a continuation of our date yesterday?” lacht hij betrapt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten