vrijdag 2 maart 2012

Vast - Part 6

Die nacht dacht ik nog vaak aan wat Harry zei. Het kon wel zijn dat Niall ervoor iets tussen zat met mijn promotie. Het is al redelijk vroeg wanneer de verhuizers aanbellen. Ik had ineens niet alles ingepakt. Maar dat vonden ze blijkbaar niet erg. Ze waren al druk bezig met de spullen naar beneden te doen als ik zag dat er iemand extra aan het helpen was. Nieuwsgierig hield ik de jongen in de gaten tot hij me recht in de ogen keek en knipoogde. Blond, blauwe ogen, herkenbaar accent… Ik moest niet lang meer nadenken. Niall had zich verkleed als verhuizer, met in de pet zijn haar verstopt en een overal dat hem nog stond. Ik stapt op hem af en vroeg of ik hem kon helpen. “No, thanks it’s my job” lachte hij. “I think you’ve got another job than this one, irish boy” lach ik en hij bekijkt me alsof hij ontmaskert is. Het is zo lief van hem om te komen helpen. Voor de rest van de tijd laat ik hen rustig hun werk doen. Na 2uurtjes van inladen en opruimen is mijn ‘oud’ appartementje leeg. Het doet zo raar om die deur achter mij dicht te doen en nooit meer terug te komen. Maar sommige dingen gaan nu eenmaal rap. Eens ik bij mijn nieuw appartement ben staat de verhuisploeg al klaar. Liam, Zayn, Harry & Louis helpen graag een handje bij en Niall lijkt verdwenen te zijn. Het is al laat eer al mijn spulletjes binnen staan. Ze staan nog niet op hun plaats maar dat is voor morgen. Ik bedankt de jongens en verken mijn appartement nog is. Daar wil ik slapen, hier komt een ontspanruimte… Er word aan mijn deur geklopt. Ik doe open en zie Niall staan met 2 pizza’s en een fles cola. “Hungry?” vraagt hij met een gezicht van ‘laat mij binnen’. “You can read my mind or something.” lach ik en laat hem binnen. “Yeah right, no table” “Owh no problem, we can sit on the floor” zeg ik. Dus zoals gezegd gaan we op de vloer zitten en beginnen we aan de pizza. “Mhmhm this one is delicious” zeg ik met mijn mond vol en Niall lacht. “Can I taste it?” vraagt hij. “Owkaay” Ik steek een stukje uit zodat hij er kan van bijten. Eens zijn mond open is duw ik het er helemaal in en hij verschiet. Ik lach wanneer hij zit te kauwen met zijn mond vol. “I’ll get you back” zegt hij erna. Ik vraag achter de fles cola en giet mijn glas vol. Ik had het natuurlijk zien aankomen maar toch drink ik van mijn glas. Niall is rap om het glas in mijn gezicht te duwen. De cola loopt uit mijn neus en druipt van mijn kin. “right, I’m going to the bathroom” zeg ik en laat Niall achter. Mijn kleren hangen vol met Cola maar ik fatsoeneer wat ik kan. Ik ga terug en begin in alle stilte mijn pizza op te eten. “You’re not mad at me, are you?” vraagt Niall als ik al een tijdje zwijg. Ik lach en zeg: “how could I?” We hebben gedaan en ruimen alles op. “So, you’re gonna sleep here tonight?” vraagt Niall. “Yeah why not? It’s my apartment” “Euhm there’s nothing to sleep on, don’t you rather sleep in a bed in my apartment?” “No thanks, I’ll manage something. I’m not scared of the floor. Thanks for the offer” lach ik. “It’s was worth trying, I’m gonna get some sleep. See you tomorrow!” zegt Niall en geeft me een kus op de wang. Mijn wang voelt ineens warmer aan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten