dinsdag 14 februari 2012

Valentijnsspecial: Deel 3 - Zayn&Haylee

: “Wow that Photo is so nice, Haylee! With the light it’s so good. You’re learner faster than I thought. Keep up the good work!” zegt mijn nieuwe baas, Tony waarvoor ik nu toch al een goede tweetal maand werk. Hij is een goede leermeester. Ik bekijk de foto’s nog een laatste keer voor ik de computer wil afsluiten. Ineens zit ik in volledige duisternis want iemand had zijn handen voor mijn ogen geschoven. Aan de handen en de geur herken ik Zayn. Ik draai me om en kus hem met volle overgave op de mond. We zijn nog altijd gelukkig samen na die twee maanden. Lang hebben we het niet kunnen geheimhouden. Na een maand stond het overal in de boekskes en ik was te laat om het mijn ouders te vertellen. Die daarom heel geschrokken me opbelde. Mijn zus flipte vierkant, schuin, verticaal… Haar zus was Zayn van One Direction aan het daten tenslotte. Camille heeft ondertussen een andere goede collega soms trekken we nog is samen op. “Don’t mind for borrowing her fors ome days?” vraagt Zayn aan Tony. “No problem, have fun” lacht Tony. “Some days?? Zayn ,what are we going to do?” vraag ik Zayn. “Shhtt” doet Zayn naar we. Het word een lange rit tot we eindelijk uitstappen op een vliegveld. Vlak voor ons staat een vliegtuig. “Euhm Zayn, what about suitcases and that stuff?” “Sorted all out, there’s no problem” zegt Zayn wanneer hij me op de trap leid. Een privévliegtuig, wie had dat ooit gedacht dat ik hier ging inzitten en ik lach. Ik ben nog steeds nieuwsgierig waar we naartoe gingen. Morgen was het tenslotte Valentijn, wat voerde Zayn toch in zijn schild. Hij was altijd zo mysterieus met zo’n dingen. We stegen op en nog steeds had hij niks tegen me gezegt. Ik keek hem aan met puppyoogjes en hij keek terug. Ik weet dat Zayn het moeilijk om zo’n te verzwijgen maar deze keer zwijgde hij. De ganse vlucht lang slaapt hij oftuwel zit hij naar muziek te luisteren. Ik kijk naar een film en blader wat door de boekjes. Eindelijk word er gezegt dat we er bijna zijn. Ik kijk naar buiten maar de blinden worden naar beneden gedaan. “Babe, would you please wear this?” vraagt Zayn als hij met een blinddoek afkomt. Ik lach en stem toe. Daarna zag ik voor meer dan een halfuur niks. “Owkaay, you can put it off now and look above you” zegt Zayn. Ik doe de blinddoek uit en kijk naar boven. We stonden aan de voet van de eifeltoren. We waren in Parijs. Ook merkte ik op dat we een paar bodyguards hadden meelopen, niet echt romantisch als je mij vraagt. Het begon donker te worden en we gingen in de eifeltoren. Daarboven genoten we van het uitzicht, wat echt magnifiek was. Ik voelde mij zo gelukkig, Zayn en ik boven op de eifeltoren in Parijs. Meer kon ik me niet wensen. Maar het was nog niet gedaan. Voor ik het wist waren we aan het dineren daar. Met kaarsjes, obers en heel lekker eten. Het was redelijk laat wanneer we richting hotel gingen. Ik liep direct naar buiten op het balkon als we in onze kamer/suite waren. Zayn volgde me. “You see all those stars?” vraagt Zayn. “Yeah off course” antwoord ik hem. “You’re as beautiful as them”

Geen opmerkingen:

Een reactie posten