zondag 8 januari 2012

The Dream Photo - Part 3

Trots bewonder ik het resultaat in de volgende TOTP. Ik ben best tevreden met wat erin staat. Ondertussen had ik heel wat andere werkjes gehad. Ik begon meer te werken dan te feesten. Waarom weet ik niet. Zayn zijn foto stond nog altijd op mijn computer. Maar ik had hem niet doorgestuurd naar Mike. Het leek of hij recht in mijn ogen keek … Ik word ineens wakker gebeld. “Hye with Haylee” “Haylee, It’s Mike here. The boss really liked your work. You need to get here. We’ve got something to discuss.” zegt Mike opgewekt aan de telefoon. Ik zet met mijn Vespa vaart richting TOTP. Ondertussen spookt er in mijn hoofd rond wat er allemaal kan gebeuren. Vrolijk staat Camille me op te wachten. “Weet jij er iets van?” vraag ik aan haar “Ja maar ik moet zwijgen als een graf” glundert ze. Aan die reactie zag je dat het goed nieuws was. We stappen het bureau binnen en zetten ons aan de tafel. “Haylee…” begint de man in het pak “The interview with One Direction was a succes. Even the manager called me to say this. Mike is really glad about you. We’ve another assignment for you, but this time it takes longer.” “Yeah, we want you to work with us” zegt Mike verder “Like a collaboration, you and Camille together. It worked out pretty well so what do you think?” Ik zie Camille al hevig ja knikken met haar pretlichtjes in de ogen.  “Yes why not? I think me and Camille form a super team.” zeg ik. “Well, welcome to TOTP haylee! You can start right away. The papers is for later” zegt ‘theboss’ Ik word rond geleid in de kantoren, krijg mijn eigen werkplek en ontmoet alle andere redacteurs-journalisten-fotografen. Weg freelance journalist/fotograaf, hier is Haylee van TOTP. Superblij ga ik terug naar huis. Ik bel mijn ouders op met het goede nieuws en plof daarna in mijn bed. De volgende dag breekt vroeg aan met een meeting op mijn nieuw werk. Mijn eerst nieuwe grote opdracht voor TOTP was direct raak. Ik mocht samen met Camille naar een of ander goededoelgala. Ik mocht zelfs foto’s trekken op het rode tapijt. Samen met Camille besprak ik het werk want binnen een paar daagjes was het zover. We moesten een soort van verslag uitbrengen en voor mij was er nog iets extra want doordat ik ook op het rode tapijt foto’s mocht trekken, moest ik ook zorgen voor een Hot/Not spot. Ik was zo ‘overexcited’. Ik kon bijna niet wachten om daar te staan. Natuurlijk moest ik en Camille iets deftig aandoen. Maar dat was niet echt een probleem. Ik had een kleedje aan, niet te lang en te opvallend met hakken. Hetzelfde voor Camille. We konden er moeilijk niet zo deftig verschijnen. “Weet je eigenlijk wie er allemaal komt?” vroeg ik aan Camille die een wat beter ingeburgerd was in die engelse celebmaatschappij. “Wel ik heb gehoord dat Jessie j, Cheryl Cole, One Direction enzovoort komen” Dus redelijk chic volk. Oh One direction komt. Ik ga Zayn terug zien, damn. Maar ja, hij gaat me hoogstwaarschijnlijk niet zien. Als we toekomen worden we uit elkaar gehaald. Ik moet bij de fotografen gaan staan en Camille bij de journalisten. De andere fotografen kijken me maar raar aan als ze mij zien uitpakken. Maar het voordeel is wel dat je ze voorlaten als vrouw, dus sta ik helemaal vooraan aan de ranghekkens. Ik zwaai effen naar Camille, die aan de andere kant staat. Over een goed halfuur gaat hier de ene beroemdheid na de andere voorbijstappen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten