dinsdag 17 januari 2012

Geheim - Part 3

Ik flip voor de zoveelste keer deze avond, Niall volgt me wel degelijk en hij heeft me ook een DM gestuurd. Terwijl ik volop op ga in het tweeten dat Niall me volgt vergeet ik de DM te lezen. Als ik bijna moet slapen denk ik er nog aan maar het is te laat. Mijn ma kwam al binnen en ik moest gaan slapen. Maar mijn ouders konden mij niet tegenhouden van effen nog iets te lezen. “Hye, I said I would DM you :) Here I go!”, “I want to meet you again, please text me when you can. I’ll arrange everything” en “Owh yeah btw I hope you don’t mind I text you sometimes” Off course vond ik dat niet erg. Ik verschiet wanneer mijn vader naast me staat. “Didn’t mum said you’ve got to sleep? And that means no computer” Hij was kwaad. “The common days no more computer. You’ve to learn to listen to your parents” zegt hij woedend en pakt mijn laptop mee. Daar zat ik dan zonder laptop, waarschijnlijk voor dagen. Damn,  ik heb nog niet geantwoord op de DM van Niall. Teleurgesteld plof ik in mijn bed. Ik kan niet slapen, ik moet Niall terugsturen maar hoe? Nog een kwartier lig ik te woelen en kan ik niet slapen. Dan trilt mijn GSM, waarschijnlijk Suzie die me nog slaapwel zegt. Maar in plaats van Suzie verschijnt er een N. Dat is Niall, hij stuurde mij een bericht? OMG wat overkomt mij toch? “You didn’t react on my DM, did you get it? Hopefully we can meet” Ik stuur hem terug: “I did get it and read it. I’ve got to see when I’m free btw lost my laptop, so I can’t DM you back. I hope we can meet again too. Now I’m gonna sleep” Niet veel later trilt mijn GSM terug. “Okay, great. Can’t wait actually. It’s okay about the laptop, we can text. Sleep tight!” Ik wrijf mijn ogen uit en kan het nog steeds niet geloven. Ik ben hier aan het smsen met Niall Horan. De ganse nacht lig ik nog wakker met als gevolg dat ik bijna in slaap val de volgende dag. Nog meer vermoeid van al die saaie lessen kom ik thuis. Natuurlijk verveel ik me dood zonder mijn laptop. Zagen ging niet echt helpen. Verveeld zat ik op mijn bed voor me te kijken, mijn huiswerk was gedaan en ik verveelde me rot. Ineens trilt mijn GSM, Suzie die waarschijnlijk zegt dat ze me mist. Ik open het berichtje direct, zonder te zien wie het is. Maar het is van Niall. “Hello, me again. Hope you don’t think I’m stalking you, I’m just so bored backstage. Soundcheck is done and we’ve to wait. Aren’t you coming to one of the shows?” Ik ben direct veel opgewekter. Niall stuurt mij smsen. Ik leef op een wolkje momenteel. “No, I couldn’t get tickets I was too late. I really like to go but can’t. I’m bored too btw” stuur ik terug. Ik zet mijn muziek op en zing uit volle borst weer mee. Mijn GSM trilt weer. Ik open het berichtje: “Damn, otherwise I could see you. Maybe I can arrange something but I don’t know. Uhmm What can we do about the bored thing…” OMG stel u voor dat hij mij tickets geeft en dat ik hen mag ontmoeten. Niet aan denken, abbigail. Anders komt het niet uit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten