maandag 9 januari 2012

The Dream Photo - Part 4

Het wachten was voorbij, de limousines kwamen af en aanrijden en mijn fototoestel stond nooit stil. Dan had je Katy Perry, daarna Little mix en zo ging het voort. Nog nooit had ik zoveel beroemdheden op 1 avond na elkaar gezien. Na een tijdje begon je het wel in je vingers te voelen maar ja daar werd je aan gewend. Het publiek, dat buiten stond en grotendeels uit meisjes bestond, begon te gillen. Dat kon maar 1 ding beteken, One Direction is toegekomen. Maar  het duurde nog even voor ze uiteindelijk in het zicht kwamen. Als de 5 cute jongens eindelijk voor de fotografen poseerde, ging het er zoals normaal aan toe. Het begon met normale poses maar dan begonnen ze meer en meer zot te doen. Dat was ik wel al gewend. Ineens had ik het gevoel dat Zayn zijn ogen mij aan het zoeken waren. Waarschijnlijk had hij Camille al gezien en verwachte hij dat ik hier ook ergens moest zijn. Als ze uiteindelijk het rode tapijt verlaten, kijkt Zayn nog een laatste keer om en dan kruisen onze blikken. Maar algauw staat er de volgende om te fotograferen. Alle sterren zijn binnen dus is het tijd om in te pakken. Ik en Camille hebben backstagepasjes zodanig dat we al het vuil dat backstage gebeurt kunnen uitsmeren. Zoals Camille het altijd verwoord. We begeven ons backstage. Het gala is ook een soort van liveshow waar men zoveel mogelijk geld wilt inzamelen. De vele sterren, die aanwezig zijn, hebben dus oftewel hun centje bijgedragen oftuwel komen ze optreden. De persroom zit het bijna vol. De persroom is de ruimte, die afgesloten is voor de pers, met verschillende tv’s. Zodanig dat we alles op de voet kunnen volgen. Ik moet eigenlijk niets doen buiten Camille steunen  want met mijn fototoestel kan ik moeilijk foto’s trekken van een tv. Ik weet dat One Direction hier ook rondloopt dus is de kans groot dat ik Zayn tegen het lijf loop. De liveshow begint. Eerst wat blablabla hier en een filmpje daar. Dan is het tijd voor het eerste optreden. Ik moet naar toilet, heel dringend dus snelwandel ik naar de WC. Als ik uit de WC kom bots ik bijna frontaal op iemand. Maar niet zomaar iemand, het is Zayn… “Wow I’m sorry. Didn’t see you coming” lach ik. “It’s no problem, Haylee” zegt Zayn. “Heey you still know my name.” zeg ik terug. “Yeah, no wonder for a pr…” Zayn kan zijn zin niet afmaken. “Zayn mate it’s time to perform. You can deal with the pretty ladies later.” onderbreekt Louis hem. Ik loop terug naar de pers room waar ik kan zien dat One Direction op het podium optreedt. Ik vertel Camille dat ik op Zayn  gebotst ben en ze moet lachen. “Als daar niks van komt…” zegt ze. Ik bekijk haar met een raar gezicht. De rest van de liveshow vliegt voorbij. Daarna is er nog iets van een kleine receptie voor degene die zin hebben om is na te praten. Iedereen is goedgezind omdat ze redelijk veel geld hebben bijeengezameld. Samen met Camille loop ik nog rond om reacties te verkrijgen en nog een wat fotootjes te trekken. Camille ziet One Direction staan en loopt er direct naar toe. Of ze het nu expres doet of niet, ik weet het niet. “Smile for the Photo!” zeg ik nog voor ik een foto trek. We gaan verder maar in mijn ooghoeken kijk in nog effen naar Zayn. “Camille, is het gedaan?” vraag ik haar wanneer we de ganse zaal hebben rondgelopen. “Ja hoor, nu hebben we genoeg” lacht ze. Eindelijk, nu kan mijn fototoestel wegzetten. “Hier, neem je mijn notities ook mee? Dan kan ik al voor de drankjes zorgen.” zegt Camille me nog. Ik ga backstage alles wegsteken. “Like to continue our talk?” hoor ik achter mij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten