donderdag 12 januari 2012

The Dream Photo - Part 7

Ik druk op de buzzer en laat hem door. Ik word zenuwachtig bij de gedachte dat hij straks hier voor mijn deur gaat staan. Wat doet hij hier? Moet hij niet op een repetitie of soundcheck zijn? Zou Camille gelijk hebben? Is Zayn op mij? Fuck, mijn appartement ziet er echt niet uit. Damn, opruimen kan niet meer. Wat zou hij ervan denken? Wat is er met mij aan de hand? Het spookte allemaal door mijn hoofd. Gauw rende ik nog effen naar de badkamer om te zien hoe ik eruit zie. Tjah kon niet beter. Ik ga nog door mijn haar en doe nog een wat make-up op. Chance dat ik op de bovenste verdieping woon. Daardoor blijft hij wat langer weg. Wat doet hij hier toch? … Daarna een lange stilte. Wachtend op die ene beroemde jongen. Geklop op de deur. “Haylee, It’s Zayn” zegt iemand aan de deur. Mijn hart gaat snel te keer. Ik loop naar de deur open en laat de persoon binnen. Ik weet zelfs niet dat het echt Zayn is want ik keer me direct terug om. Wel ja het was zijn stem maar dan nog. Kalmeer Haylee … Adem in, Adem uit. “Haylee?” zegt Zayn. “Yeah Sorry for the mess…” stammel ik en leg een paar dingen weg. “No problem, I’m used to it” lacht Zayn. Ineens floep ik het eruit: “What are you doing here?” Op een niet zo vriendelijke toon als ik het later bedenk. Nog altijd heb ik hem nog niet gezien. “Wel… Uhm. You see…” Zayn geraakt niet uit zijn woorden. “I’m sorry, didn’t mean that. I’m just surprised to see you. Didn’t thought we were gonna see eachother again after last night.” probeer ik me te verontschuldigen. Ik ben moe en daarom ben ik nogal rap kwaad en gevoelig. “Wanna drink something?” vraag ik hem. “No thanks, Haylee?” “Yeah?” “Why aren’t you looking at me? I’ve got the feeling that you’re ignoring me…” zegt Zayn. Ik raap al mijn moed bijeen en draai me naar Zayn. “Sorry, didn’t want to ignore you but I’m not looking good” zeg ik om me uit de situatie te halen. Zayn staat op, komt naar me toe en zegt: “Girl, you look amazing as always” Ik schud zijn handen van me af. “Gotta go to the toilet.” vlug ren ik de badkamer binnen. “WAT BEN JE AAN HET DOEN HAYLEE?” vraag ik me zelf af. Het liefst wil ik nu verdwijnen. “Haylee?! I think we need to talk.” zegt Zayn als hij aan de deur van de badkamer staat. “About what?” “Please come out of the bathroom, there is something we need to talk about. I need to tell you something” Lap, daar gaan we. “Can’t you just say it now? I’m rather busy here.” Wat doe ik toch? Na 5min van doodse stilte, roept Zayn tegen me: “ PLEASE HAYLEE! COME OUT OF THE BATHROOM! I DON’T WANT TO GET IGNORED! God dammit!” Nu wil ik het liefst de grond inzakken. Met de grootste moed ooit doe ik de deur van de badkamer open. “I’m so sorry…” is het enigste wat ik eruit krijg als ik Zayn daar zie staan. “I didn’t mean to… You know uhm…” wil ik nog zeggen maar het red me niet echt. Zayn blijft onbeweeglijk naar me staren. “Zayn, what’s wrong?” vraag ik. “Don’t you know that? What was all this then about?”

Geen opmerkingen:

Een reactie posten