vrijdag 13 januari 2012

The Dream Photo - Part 8

“I’m just so confused, Zayn. With the picture in TOTP. I’ve got a warning, if we get a relationship they fire me. I just don’t know what to do.” Ik zet me in de zetel en weet niet wat te doen. Zayn is stil, hij denkt precies na … Ik ben overemotioneel door gebrek aan slaap. Ik ga me een glas water halen maar kan het niet zonder effen te slikken en te snikken. Ik verschiet me rot wanneer ik me omdraai, Zayn staat nu nog maar een paar centimeters verwijderd. “I’m so sorry, didn’t mean that it would happen like this… What’s in the TOTP, it’s true. I’m interested in you, because the simple reason that I’ve never saw someone like you.” “Zayn, please don’t do this. It’s already hard enough.” Ik probeer hem te laten stoppen maar het lukt niet. “Haylee, can’t we try it? Our secret?” “No Zayn, it will come out. I just can’t do it. So, I’m asking you to leave now. I’m so sorry but I need to sort things out. I don’t want to lose my job. If I lose it, I’m nothing…” zeg ik en doe naar Zayn het gebaar dat hij het best vertrekt. Ik zie dat hij twijfelt. “Do it for me Zayn. Please leave I’m so confused I don’t know what I’m doing.” Zayn loopt naar de deuropening. “And if I get you another job, what then?” “Zayn, I don’t know. Maybe…” Ik doe de deur toe en wacht tot hij naar beneden gaat. Ik draai me om, probeer me rustig te houden en zet me in de zetel. Die paar traantjes kan ik niet bedwingen. Haylee, jij bent een domme trut. Je hebt juist de kans van je leven afgeschud. DOM DOM DOM. Ik voelde mij zo stom en nog zo veel meer. Ik had geen zin om iets te doen. Ik zit daar nu gewoon voor mij te staren, niets te doen soms te denken. Uren zit ik daar onbewegelijk. Na te denken over welke keuze ik zou maken. Zou ik achter zayn’s kaartje zoeken, hem opbellen en zeggen dat ik het wil proberen of gaat mijn leven daardoor te drastisch veranderen? Ik ben gewoon radeloos. Ik wil mama bellen maar langs de andere kant kan ik haar hiermee niet lastig vallen. Van pure miserie kruip ik gewoon terug in mij bed. Ik val in slaap en hoop dat de wekker morgen niet te vroeg afloopt. De wekker loopt af op tijd en ik sta op. Ik voel me iets minder miserabel dan gisteren. In mijn Pyjama loop ik naar mijn brievenbus. Ik doe het open en wat steekt erin? Een witte roos met een kaartje aan. “I’m sorry that it’s a mess because of me. Never gonna stop thinking about you, Zayn” Mijn ogen smelten bij het lezen maar mijn hart is een steen geworden. Ik neem de post mee naar boven, leg het op tafel, begin te ontbijten en maak me klaar voor naar het werk te vertrekken. Als ik op de verdieping binnentreedt is er geen gefluister niet meer. Niemand bekijkt me nog. Ik ga aan mijn bureau zitten en zet mijn computer aan. Ik ben trots aan het kijken naar het artikel dat ik en Camille hebben gemaakt van het gala. Ik negeer alle 1D foto’s. Camille is er nog niet dus doe ik rustig mijn mails open. Camille blijft nog steeds weg dus ik surf een wat op het internet. En daar heb je het: ‘Zayn visits love intrest” , “Troubles in love life for Zayn Malik”, “All ready rejected?” … Zo gaat het voort op elke roddelsite kun je het vinden. Er zijn zelfs foto’s van Zayn aan mijn appartement. Eindelijk komt Camille binnengelopen. “Sorry een afspraak was uitgelopen. Alles oke?”

Geen opmerkingen:

Een reactie posten