zondag 22 januari 2012

Geheim - Part 8

“Yeah  me too… Having a boyfriend and not seeing him, that’s hard” lach ik. “Welcome to my appartment” zegt Niall. Hij leidt me rond in ,in mijn opzicht, een droomappartement. Hij heeft echt alles wat hij kon wensen. “Waw, this is soo huge and nice. You’ve got everything you want.” zeg ik. “No, the most of the time not but now I’ve got everything.” lacht hij. “Now, where am I going to sleep?” vraag ik serieus. “Well, I thought it was a little bit early to sleep in my bed. So I’ve got a room ready for you, next to mine.” “You can read my mind. We’ve got to take things slow…” zeg ik en ga me installeren in de kamer. Eens ik bijna klaar ben met uitpakken, voel ik zijn armen rond mijn zij en zijn hoofd op mijn schouder. “Are you finished with unpacking? I want to do something.”zegt hij en geeft me een kus op de wang. Die roze wolk word groter en groter. Het lijkt alsof het helemaal rond mij gaat en me beschermd. “Want to take a walk? It’s pretty nice outside” “Yeah why not?” Ik doe mijn jas aan en stap hand in hand met hem naar buiten. “What about the press? Are they gonna see us?” vraag ik hem als ik effen twijfel. “Babe, they can’t see us here. This is our property, no press allowed. Don’t be scared” stelt hij me gerust. Het is zalig, hij&ik hand in hand op een mooi terrein. We zetten ons op een bankje. “So Niall what are we going to do this weekend?” vraag ik hem nieuwsgierig. “Most of the things are surprises Ab. If I tell it to you, they not worth it anymore. But I wanna spend every minute with you. No minute is gonna get wasted, I promise cause this is probably  one of the rare moments we’ll be together. I’m enjoying every minute.” zegt hij poeslief in mijn ogen. Maar de regen verstoord het moment. “Let’s go inside before we’ll get sick” hij pakt me bij de hand en we rennen terug naar de deur. Ineens trek ik aan zijn hand. “Wait, I’ve always wanted to do this.” zeg ik en daar staan we daan. Te kussen in de gietende regen. Daarna haasten we ons binnen. “Well that was fun” lacht hij “Now get rid of the wet clothes.” “Hello, wet lovebirds! Had fun up there?” lacht Zayn ons toe wanneer we hem tegenkomen in de gang. “None of your business” roept Niall hem terug. Zo preuts als ik ben, ga ik me omkleden in mijn kamer. Niall die trekt er zich niets van aan. Als ik helemaal omgekleed ben, loopt hij in zijn bloot bovenlijf en trainingsbroek rond. “What? You’re my girlfriend, you can see this” lacht hij als hij me zo ziet staren. Ik ga naar hem toe en geef hem een knuffel. ‘You’re amazing” fluistert hij me in mijn oor. De rest van de avond loopt heel romantisch. Hij kookt voor me, we doen samen de afwas… Ik voel me precies een echte persoon bij hem. Nog nooit had ik me bij iemand zo close gevoeld. Later keken we nog naar een film in de filmzaal. Dan was het tijd om te gaan slapen maar ik was helemaal nog niet moe. Ik klopte op zijn deur. “Niall, I’m not tired at all. Can’t we talk or something?” Hij doet de deur open en laat me binnen. “I thought that it’s better that you know some things about me, so you can understand me better.” “Owkaay, you can tell me everything Ab. After that I’ll tell everything you wanna know about me.” zegt hij en we leggen ons op het bed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten